Podle mě je rozhodně žádoucí, aby byl každý zaměstnanec registrovaným čtenářem KAŠ. I když některé služby pro zaměstnance využíváme už nyní, jako třeba cirkulace časopisů, tak až registrace nám umožňuje využívat i další služby, například dálkový přístup do placených vědeckých časopisů.
Za sebe mohu tuto informační kampaň podpořit i dobrou zkušeností se službami knihovny, které jsou podle mě poskytovány s vysokou profesionalitou a i rychlostí. Primárně využívám tyto služby:
- Bezplatný přístup do placených elektronických časopisů (do kterých máme automatický přístup přes IP adresy našich PC).
- Meziknihovní mezinárodní výpůjční služba.
- Cirkulační časopisecká služba.
- Rešeršní služby pro zpracování konkrétního tématu.
- Možnost nákupu potřebných časopisů a knih v rámci řešení konkrétního projektu – knihovna je schopna zajistit veškeré s tím spojené služby od pořízení, zaregistrování, až po jeho vypůjčení.
- Možnost využívat dlouhodobou výpůjčku knihy / časopisů pro trvalejší vypůjčení – např. při pořízení knihy nebo časopisu z projektu (mezinárodního nebo interního) apod.